SIGUTIS Va radau neblogą variantą, A- 6 dyzeliukas, galvoju pirkti.Ką manote.Kaina litais ~2200lt.
Siguti, man šiek tiek tekę susidurti su mašinomis - galbūt pravers ir mano nuomonė

Visų pirma - tavo nuorodoje esanti mašina yra jau parduota

Antra - jos pargabenimas į LT dar būtų atsiėjęs papildomai kažkokią tai pinigų sumelę (kaina - priklausomai kaip būtum susitaręs).
Trečia - jokiu būdu neimk automobilio su vairu dešinėje pusėje. Tiesiog per daug viskas sudėtinga, kad perkėlimas visų mazgų į kairiąją pusę praeitų be pasekmių ar bent jau būtų ilgaamžis.
Ketvirta - tau reikia universalo

Penkta - jeigu rinksiesi tokios klasės automobilį, geriau imk, kad variklio darbinis tūris būtų bent 2,5 l. Arutis teisingai rašė - kuro sąnaudos beveik tokios pačios. Palygink:
1,9 litro sąnaudos mišriai - ~6 l
1,9 litro
2,5 litro sąnaudos mišriai - ~6,3 l
2,5 l
Aišku, realiai prie šių sąnaudų dar kokį litriuką gali pripaišyti

Tačiau dėl tų menkų 0,3 l neverta rinktis su silpnesniu varikliu. Kadangi kėbulas yra didelis ir sunkus, jam patogiau yra galingesnis variklis, kuris dėl savo galios automobilio pajudėjimui iš vietos sunaudoja mažiau energijos negu silpnesnysis variklis. Plius su galingesniu agregatu važiavimas visai kitas. Jeigu kada reikės šiek tiek greičiau spustelėti (lenkimo manevre ar kai spruksi nuo policijos

) - problemų nebus. O ir užmušamas jis ne taip greitai.
P. S. draugas turi BMW (nepamenu modelio) su 6 cilindrų 3,0 l dyzeliniu varikliu. Ant popieriaus atrodo kaip siurbėlė, tačiau kuro "valgo" 6-7 l. Kai kėbulas galingas - jam turi būti ir galingas variklis