Dyzeliai senesnio modelio 2,0 L. 74 kw. ir naujesnio 1,9 L. 88 kw. šitie normaliausi neapsiriksi

į kitus klausimus kaip ( patvarumas , taupumas ) jau pats atsakei ,svarbiausiai kad nebūtu baisiai daužtos ar dideliu prabėgu,o gedimai eiliniai kaip ir visu nėra ko ir gilintis.Tas 2,0 L. 74 kw. optimaliausias ir patvariausias modelis žinoma senesnis,jei naujesnis (gražesnis modeliukas ) variklis tai šitas 1,9 L. 88 kw. ( pas ju stovi gluše savaiminis salerkinis isivalymas ) siulau jieškot jau iškastruota ir išprogramuota ( kaina šio reikalo nuo 800 iki 1400 lt. čia rimtu programuotoju nepadpolnu.), - labai nežymiai padidėja dumingumas nuo 0,09 - 0,60 o leistinas 3,2 lygtai. bet praktiškai net nesimato + prisideda užtat kilovatas vienas kitas ir nelieka bjauraus dūminimo kai valosi o tada kuro sanaudos jau būna vos ne 15 L. šimtui (teko taip važiuot apie 20 km. vaizdelis nekoks garsas ir kvapas )

aišku galima nekreipt dėmesio ir važinėt jei trupos distacijos miesto režimu tankiau valosi o ilgesnėmis mažiau .Su mažesniais kilovatais bukas o tas 110 kw.smagesnis bet problemos su varikliais dažnesnės.Matai sunku kažkaip perteik internete galiu kartais ne taip išsireikšt bet manau esme gal supratai.