
Atliktas sudėtingas darbas, nes man pačiam kažkada teko tvarkyti užpiltą Voyager miniveną su visokiais "pribombasais". Žinau koks tai sunkus darbas gerai sutvarkyti tokią mašiną, nes ją reikią visą išrinkti, ir delsti negali, nes vanduo visur pradeda savo "žaliąją oksidaciją".

Bajeris buvo su tuo minivenu - tik atvežė, sėdim vakare rūkom, tariamės nuo ko pirma pradėt ardymus... tik fyst ir atsidaro šoninės durys...

po to bagažinė pakilo.

Susižvalgėm tik ir taip nejauku pasidarė - vaiduokliai

savo darbą pradėjo, bet lyg ir per anksti...pasirodo elektronika, gavus vandens, plokštės kontaktus, takelius padengė oksidu ir padavė impulsus į durų valdymo variklius.

Ilgai teko su ta mašina "žaist". Rodos viską perplovėm w-spiritu, plokštes tirpikliuose nuo žalumos valėm. Kiekvieną pečiuko sklendės varikliuką ardėm, keitėm ir tai po mėnesio pradėjo strigti galinio pečiuko variklis, teko vėl viską ardyt...gerai kad ne priekio, nes ten priėjimas

Pasate tos elektronikos ne tiek, kiek amerikone, bet skenduolis yra skenduolis...Lengva su jais nebūna.