• R1
  • R4

Skaitomiausi straipsniai

Treniruočių setas:

Treniruotis komanda pradėjo pakankamai anksti, jau balandžio mėnesį. Žinoma ankstyvosios treniruotės nebuvo ypatingai vaisingos, nes keitėsi gaudomos žuvies rūšys, jaukai ir pačios žuvies aktyvumas Tačiau jau tada tapo aišku, kad reikės gaudyti sudėtingomis sąlygomis kur upės dugnas suvalgo ne vieną sistemėlę ,pavadėlį ir tai kainuoja pakankamai daug nervų žvejui sportininkui.

Ankstyvųjų treniruočių metu atkreipėme dėmesį, kad reikia galingų žūklės įrankių, greitų ričių ir sunkių šeriklėlių. Daugelis iš mūsų jų neturėjo,todėl pokalbiuose su mūsų komandos rėmėjais SHIMANO apsisprendėme gaudyti Jų pateiktais žūklės įrankiais. Tai SHIMANO Heavy feeder  Aernos 396 dugninės meškerės,testu iki 120gr. Ritės-SHIMANO AERO 4000FD, pintas valas SUFIX 832 0,13mm. Kontrolinėje treniruotėje šie įrankiai pasiteisino su kaupu.Savo galia padėdavo išlupti sunkias šeryklas iš po vadinamos “brovkės” ir taip mes turėjome daug mažiau sistemėlių, pavadėlių ir užkibusios žuvies praradimų.

skirvyte-shimano

2014-skirvyte-cebas

2014-skirvyte-sprotas

2014-skirvyte-vidma

Beliko apsispresti dėl teisingiausios jauko kompozicijos. Todėl ketvirtadienis ir penktadienis prieš varžybas, pilnai pasitikint žūklės įrankiais, buvo skirta jaukų receptūrų testams.

Pasirinktos dvi jauko receptūros:

1 variantas: SENSAS 3000 Big Fish and Breams + 3000 Bream + 3000 Super Bream + Aromix BREMES + Pastancino Bicolour.

2 variantas: SENSAS 3000 Super Etang Bremes + 3000 Bream + 3000 Super Bream Brown + Aromix Black Brasem.+ Pastancino Bicolour.

Receptūra atidirbinėjom 2 dienas. 3 prieš 2, 4 prieš 1. ir  buvome patenktinti pirmąja receptūra kurią ir pasirinkom varžyboms.

2014-skirvyte-sensas-03

2014-skirvyte-sensas-02

2014-skirvyte-sensas-01

Taktika labai nesudetinga.Įrankiai aiškūs, Viršūnėlės kotams parinktos 4 uncijų,kurios puikiai atkelia ir sėryklas ir žuvį ir žinoma patikimai fiksuoja kibimą. Atstumas nuo kranto 14-16 metrų, šėryklų svoris 80 gr. Lengvesnėmis nebuvo prasmės gaudyti,jas panešdavo prie dugno skardžio ir taip prasidėdavo kabliukų ir sistemėlių praradimai. Antra distancija 19 metrų su 100gr šėryklomis,jei pirmojoje žuvys pradėtų būti kaprizingos nuo pastovaus jauko kiekio,(kas beje ir pasiteisino).

Gal daugeliui kyla klausimas kodėl mes taip atvirai kalbam apie receptūras – todėl, kad anglų rinktinės nariai yra teisingai pasakę: tik silpni turi paslapčių.

Męs norime būti atviri. Ne tik jaukas padeda laimėti, tai ir patirtis, įrankiai ir vieninga komandos dvasia.

Buitis ir smagumai.

Geras komandos pasiruošimas tai ne tik įrankiai, treniruotės, bet ir gera atmosfera laisvalaikiu, patogi buitis, geras maistas, linksmi pažvengimai ir ramūs vakarai prieš miegą. Kaskart grįžę į nuostabią sodybą “Pakalnės vingis” nusikalę, kaip šunys iškištais liežuviais nuo karščio, rasdavom paruoštą mūsų komandos talismano Onutės nerealų maistą – rūgštynių sriuba su šonkauliukais, jautienos pakulnės troškinys su daržovėmis, aluje virtos dešrelės su kopūstais ir orkaitėje keptomis bulvėmis, desertui varškės pyragas, obuolių pyragas – vienu žodžių, maitinomės “į skola” (svorį numest teks grįžus). Kam po treniruočių ar varžybų skaudėdavo pečiai ar nugaros ,buvo gydomi specialiais sportininkams skirtais gydomaisiais kremais ir žinoma Onutės žolelių magija.

Orkaitės ir puodai vakare buvo užimti Vidmantuko stebuklingu receptu – šutintais žirniais. Dainius sėdėdavo prie kompo paskendęs analizių lentelėse – kokios receptūros veikia geriausiai, atstumai, gaudymo intensyvumai, visa tai būdavo pateikta komandos nariams vakarais.

Prieš miegą tradiciškai kabliukų rišimai, Vidmantuko poezija. Nerealios Manto istorijos apie “guolius”, Šproto maivymaisi ir skardus juokas :) . manome kad vista tai ir yra komandos dvasia, kuris neabejotinai prisideda prie rezultatų.

2014-skirvyte-buitis-01

2014-skirvyte-buitis-02

Varžybos. 1 diena.

Pirma diena kaip visada, nežinomybė. Susirinko 57 sportininkai iš visos Lietuvos.Šiemet tai rekordinis dalyvių skaičius, vadinasi viskas kas vyksta, tik į gerą. Dugninė meškerė populiarėja pritraukdama vis naujų veidų, konkurencija tik stiprėja ir tai tiesus kelias į tobulėjimą. Burtų traukimas ir pirmyn į savo sektorius. Dainius perkratęs visas praėjusių metų rusų, baltarusių, ukrainiečių, anglų, olandų turnyrų lenteles, ten kur komandą sudaro 4-5 sportininkai ir išvedęs savo formules prašo mūsų po pirmo turo neatnešti daugiau kaip 15 taškų. Anot jo tai visai neblogai pirmai dienai ir turėsime į ką atsiremti prieš antros dienos startą. Kaip vyko, taip įvyko. Kiekvienas ,,Sidabrinis,, dirbo ir sukosi savo zonose kaip išmanė, kam reikėjo dirbti dviem distancijomis, kam užteko vienos, galbūt kai kurie sportininkai parašys tai, kaip matė varžybas savo akimis, bet nurodymai buvo pasiekti. Esame antroje vietoje, tačiau komanda Kibkit.lt išauna nerealiai-tik 6 taškai ir tai labai rimta pretenzija į pergalę. Po mūsų Žvejo tribūna 14 t. Ant bangos-timar mix 15 t. Komandas dėl antros vietos teskiria keli taškeliai, todėl ryt bus garbinga ir sunki medalių medžioklė.

2014-skirvyte-varzybos-012014-skirvyte-varzybos-02

2014-skirvyte-varzybos-03

Pauliaus Korsako  SK kapitono komentaras po pirmo varžybų turo:

Nieko stebūklingo pirmame ture neįvyko. Viskas kaip suplanuota. Pirmas dvi valandas reikėjo kuo greičiau tuos delninius plakius lupt nesidairant į šonus. Vėliau viskas kaip ir planuota. Žuvys paėdė normaliai ir tapo atsargesnės. Man asmeniškai padėjo pavadėlio keitimas į mikštesnį to pačio skersmens ir tuo pačiu modelio kabliuku. Tiesiog masalo prezentacija tapo švelnesnė ir žuviai įtikinamesnė. Konkrečiau-tie patys kabliukai užrišti ant ,,preston inovation,, ir ,,guru,, valo turi labai skirtingas savybes. Nesu ,,chemijos,, šalininkas varžybų metu. Todėl jos nenaudojau,manau dar niekas nesukūrė nei kvapo, nei dipo, kuriuo gali laimėt varžybas. Kitaip varžybas laimėtų pirmo kurso chemikai apie žūklę nė nesuprantantys. Saikingas gyvo masalo padavimas į šėryklėlę, be fanatizmo ir teisinga masalų ant kabliuko prezentacija man padėjo laimėti savo zoną.

Varžybos.2 diena.

Kaip ir tikslai aiškūs. Išlaikyti antrą vietą ir jei įmanoma įkąsti pirmai.Nors tai atrodė ir nerealu. Jokių kalbų apie bronzą, mums tai neįdomu. Aišku viena, anot Dainiaus paskaičiavimų, turim kilt bent per dvi pozicijas į viršų ir viskas bus tvarkoje. Ką jis ten naktį analizavo prie savo kompiuterio kaip ir neaišku,bet supratome-viską galim padaryt.

Juolab, kad padarytos išvados po vakarykščio turo, šiek tiek pasistiprinta gyvų masalų kiekyje, taktika kaip ir aiški. Burtai ir pirmyn! Kaip ir tikėtasi antrą turą daugeliui mūsų nekibos pauzes kompensavo ilgesnio atstumo meškerių naudojimas, kai tradicinėse distancijose žuvis pasisotindavo pastoviu jauko kiekiu. Didžiulį darbą atliko Dainius lakstydamas dviračiu ir lyderių sėkmės patarimais greit sukoreagavęs likusius komandos narius. Žodžiu, jaukų nekeitėme, chemijos atsisakėme visiškai, o daugiau koncentravomės į kiekvieną galiuko virptelėjimą, pauzės prieš kirtimą išlaikymą ir žinoma mažinome permetimų skaičių, kad žuvis per daug nepasisotintų mūsų siūlomais jaukais. Antro turo devizas-lėčiau,bet konkrečiau.

Viskas taip ir įvyko, antrą turą surikome 11 taškų. Trenerio mąstymas kaip ir įvykdytas. Ramu kaip ir. Mūšis baigėsi, kardai ant skydų. Beliko teisėjų  suvestinė ir galutinis rezultatų paskelbimas.

Pauliaus Korsako komentaras apie antrajį turą :

Realiai antrame ture dirbau kai ir pirmame, bet visgi jaučiasi patirties stoka. Ypač tada,kai atrodo viskas klojas kaip iš pypkės. Lyg ir gerai, lyg ir žuvys kimba stabiliai. Tačiau po poros valandų reikėjo artinti distanciją. Būtent ne tolinti-o artinti. Sėdėjau antru numeriu sektoriuje, o pirmu numeriu sėdintis gaudė žuvį iš 10 metrų atstumo. Jo tempas lyg ir nebuvo įtikinantis, tačiau žuvį jis sugebėjo ,,pasistatyti,,. Žinoma likus valandai iki turo pabaigos kažkiek atsipalaiduoji ir gaudai ,,aij gerai bus,,. Gerai būtų buvę, kad būčiau trumpinęs distanciją  jau turo viduryje ir nedidelę žuvį kuri kibo agresyviai būčiau gaudęs iš arčiau. Deja nesumąsčiau… Todėl antrą turą zonoje likau antras ir bendrai-sidabras. Klaida iš kurios privalau mokytis. Beje girdėjau,kad pagavau kilo karšį. Galiu patikinti, kad tas ,,padlėščikas svėrė maksimum  500gr… Ir dar, labai didžiuojuosi mūsų asmenininku Mantu, kuris tik pradeda sportininko karjerą, tačiau jau sugeba įvaryti vėžį ne vienam profui. Tai jo tik trečios rimtos varžybos,mažiausiai gaunantis informacijos, sugebėjo užimti 9 vietą asmeninėje įskaitoje. Rimta paraiška keisti tokius kaip aš pensininkus ir tęsti klubo pergales.

2014-skirvyte-varzybos-04

Teisėjams skelbiant rezultatus,kažkaip jau tikėjom, kad turim sidabrą. Todėl ramūs ruošėmės garsiai plot nugalėtojams ir sveikint juos su pergale komandinėje įskaitoje. O, bet,tačiau…..kai teisėjas Naglis paskelbė, kad 4 vieta atiteko klubui Kibkit.lt………viskas persivertė. Mes-pirmi. Oba!. Realiai gaila vyrų iš Kibkit.lt.Neaišku kas atsitiko ir nuo tokių ,,pravalų.. neapsaugotas niekas. Bet kokiu atveju didelė pagarba jiems už pirmą turą. Vėl pamoka mums, kad futbolas,tpfu,tai yra fyderis žaidžiamas du kėlinius. Žvejo tribūna ir Ant bangos tik tašku nusileido mums. Vajeij,kaip viskas slidu šiemet!

Aukso medaliai ant krūtinių. Pas Paulių tabaluojasi ir asmeninis sidabras. Ar gali būti geriau? Mes laimingi. Ačiū Shimano, ačių Sensas, ačiū Onutei, ačiū Dainiu, už tokias exelio lenteles NBA savo statistams moka milijonus.

Svarbiausia-ačiū komandai ir tikrumui, kurį jaučiame vienas kitam dirbdami ne dėl asmeninių, o komandinių rezultatų.

2014-skirvyte-varzybos-07

2014-skirvyte-varzybos-06

2014-skirvyte-varzybos-05

Didelė pagarba teisėjams už konkretumą ir profesionalumą. Turo rengėjams Žvejo tribūnai, už realiai gerą varžybų pravedimą sunkiomis žemupio sąlygomis, berniukui už himno teksto laikymą ir visiems, kurie spaudėme vieni kitiems rankas su pagarba prieš varžybas ir po jų.

Paulius atskirai dėkoja Kęstui už ,,motylius,, ir jų gyvybingumą….,,manęs jie vos po platforma nenutempė,,P.K.

Prisijungimo meniu

SEKITE MUS

UŽSISAKYTI NAUJIENAS

ORAI LIETUVOJE

Orai Vilniuje Orai Kaune Orai Klaipėdoje Orai Panevėžyje Orai Šiauliuose Orai Kėdainiuose

MES FACEBOOK'E

Template Settings
Select color sample for all parameters